نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟
سرخط خبرها

سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد

  • کد خبر: ۲۲۵۰۲۳
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد
اگر اوسمار جام لیک را هم مثل جام حذفی از دست بدهد، شانسی برای تداوم حضور روی نیمکت پرسپولیس نخواهد داشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازی پرسپولیس مقابل سپاهان که چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزاری خواهد شد به نوعی مهم‌ترین بازی پیش روی اوسمار است. او درحالی که فاصله کمی تا پایان لیگ برتر باقی مانده، چنانچه نتواند نتیجه دلخواه را به دست آورد و استقلال نیز مقابل حریفش به برتری برسد، باید با جام قهرمانی به نوعی خداحافظی کند و درصد کمی احتمال وجود دارد که با توجه به بازی‌های نسبتا آسان‌تر استقلال در هفته‌های آتی، این تیم بتواند امتیازات عقب افتاده را جبران کند و قهرمان شود.


اوسمار برای تداوم حضور روی نیمکت پرسپولیس نیاز مبرم به پیروزی در بازی بزرگ چهارشنبه شب دارد و باید با همه قوا در این بازی حاضر شود تا اگر احیانا استقلال هم مقابل تراکتور به برتری رسد، او نیز با برد مقابل سپاهان فاصله امتیازی را در همان عدد یک نگه دارد. اگر هم استقلال در تبریز به تساوی برسد یا ببازد، برتری پرسپولیس مقابل سپاهان همه معادلات را به سود اوسمار خواهد کرد و او را بالاتر از جواد نکونام قرار خواهد داد. نارضایتی هواداران پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی و اعتراض‌های پی در پی تماشاگران این باشگاه فشار بسیار زیادی را روی اوسمار و بازیکنان این تیم ایجاد کرده و حتی یک تساوی در بازی خانگی مقابل سپاهان و برتری احتمالی آبی‌ها مقابل تراکتور می‌تواند پرسپولیس را بیش از هر زمان دیگری از رسیدن به جام قهرمانی دور کند و فشار دوچندانی روی اوسمار به وجود آورد.

 اوسمار برای ماندن در پرسپولیس راهی جز به دست آوردن پیروزی در بازی بزرگ چهارشنبه شب ندارد واز همین حالا زمزمه کنار رفتن او در صورت از دست دادن یک جام دیگر از اردوگاه سرخ به گوش می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->